Yeah

Ni har börjat kommentera fett bra!! AWESOOOOOOOOOME!!!! Extra awesome med tanke på att jag knappt bloggar........ xd Felååååååååååt. Svarar på frågorna imorn, pallar inte göra det nu..... Hihi. Idag vaknade jag vid elva, gick ut med hundarna, käkade frukost och sen packade vi undan julen. Woopaaaaaaaa. Nu står min data ute i datahörnan, haha fett mobbat......... Men jaja. Har raderat massa bilder men orkar inte fortsätta så gör det imorn ist, hihi. Och nu borrar pappa håll i skrivbordet.......... Lol. Skitsamma, ska stänga av datan strax för orkar verkligen inte sitta frmaför datan, sen tänkte jag duscha och ha anstiktsmask och sedan sätta mig i källaren och kolla film. Chiiiiiiiill. Men ja........ Har inget mer att säga. Puss!
I somras..... Woop woop

Postat av: Anonym

Hej!

Jag tänkte tipsa dig om en superbra sida där du kan tjäna upp till 70kr/läsare.



Gå in här, läs mer om hur det fungerar, klicka på reklamen i inlägget och bli medlem ifall du är intresserad:



http://zahraas.myshowroom.se/tjana-pengar-pa-din-blogg/#comment



Kram! :)

2012-01-09 @ 00:17:45
URL: http://zahraas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0