Take me down.

Tjeeeeeeeeeeenare. Har inte gjort ett piss, kult kult. Nejmen har typ suttit och sjungit och spelat gitarr, chattat med lite kult människor, redigerat bilder..... Japp, typ det? Hahahahahaha vilket liv. Men jaja, ska iaf stänga av datan nu och sen gå ner till dom i vardagsrummet nere, dom sitter typ och spelat playstation, hihihoho. Imorn ska jag upp ca 8 så kommer inte va uppe så sent, gissa vad jag ska göra? Hihihihihi. Ska träffa Leah och Pelda, så skulle vi träffa nån snubbe och sen ska vi dra till Farsta och shoppaaaaaaaaa!! Eller.... Jag ska göra det iaf 8D Hihi, har ju fortfarande kvar pengar på presentkortet och det är bara i Farsta så ja.......... Ingen frågade -.- Hahahahahaha jaja, det blir bloggning innan jag drar iaf! Poss poss
Nya profilbilden, bara tillfällig........


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0