Snälla, få dom att försvinna

Jag har fått typ värsta dillen på att ha eyeliner och måla naglarna
Höhö.....

Jag har alltid EN blogg som jag drogar sönder
Går in på den typ det första jag gör, läser den 24/7, aaaaaallting...... Hihi *stalker*

Jag vill ha kille :C
*Forever alone*

Jag hatar min kropp fast ändå älskar jag den
That's why jag inte kan "banta" för ena dagen älskar jag min kropp och trycker i mig typ allt och sen andra dagen vill jag inte äta nått (fast äter ju iaf såklart, hihi)

Min lillebrorsa lura i mig att den fanns 4D
Blondin............... Hehe

Postat av: fanny

jenniför, de finns 4d bio på ett ställe och i forum finns de typ 5, hahaha :)

2012-01-05 @ 23:21:28
URL: http://ffannyjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0