Shalla my walla

Hihi, internskämt mellan mig och Joanna 8) Whateväääääh, dagen har vart luuuuuuugn och inte märkvärdig nånstans. Hade iaf väldigt kuligt med lilla Leah, hihi va kuuult. Okej, laaaaaaaaaaaame. Öhm....... Skulle slutat 15.20 men fick sluta nån gång innan det, don't know when. Bra koll, right? Drog hem direkt för har inget busskort än utan har en fhusrifhsrgb bussremsa...... Så jävla mobbat. Meeeeen Sussie har spärrat mitt gamla och beställt ett nytt 8) NAAAAAAAAAAAJS. Förutom det faktum att det kan ta upp till 5 arbetsdagar att få det.... Känner hur alla antecknar. Men jaaa, har #¤%#")=#/="&="¤/")?¤/ ont i min "?&"?&¤=%/#&")=(¤ svanskota........ Buhuuuu. Känner att alla antecknar det också......... Hahahaha nä, föfaaaaaan va lame inlägg. Så avslutar här och går ner och hjälper lilla frugan (min storasyster) med maten!! Möööms.
Oherre......... Typ...... förra våren?! eller ännu mer, vettefaaaaaaan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0