Shabaaaa

Sorry för dålig uppdatering igår men va lite depp...... Snackade med Edwin så blev på bättre humör fast ändå tårögd, hehe. Vaknade vid halv tolv idag, snackade med pappa och Daniela om saker och sen städade jag och Daniela köket (duktiga flickor (y)) Meeeeen mina händer blev som russin och naglarna mjuka som fan -.- Och jag tänkte måla naglarna, faaaaaail. Sitter och väntar på att dom ska "hårdna" (hahahahaha wtf?) så är inne på Danielas data, höhö. Pallade inte sätta på min........ Sitter och snackar med Leah om lite stuff @fb och planerar min flytt hem till Edwin 8D MOHAHAHAHAHA. Då får jag bo i stan som jag alltid velat, yeeeeeeeeah. Nu har naglarna "hårdnat" så ska måla dom nu, byyyyyyyyyye
Blev arkivbild för Daniela har alla bilder på sin hårddisk, men möööööööööööms!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0