Sämst uppdatering...

Veeeeet att jag uppdaterar som en åsna men ska bättra mig när skolan börjar!! Har målat naglarna nu och jeeeeefflar vad nöjd jag blev!! Målade dom vita och sen satte jag på "nagel klistermärke" på ringfingret. Blev ingen cover, jag suuuuuuuuger. Wää. Kanske gör en sen, får se. Har faktiskt naaaaada att säga...... Ska stänga av datan snart för gör ändå inget speciellt, sen ska jag och Joanna kolla på "mean girls" och kanske nån mer film.....? Jaja, bloggar mer imorn!! Puss
Saknar dig gumsi!! (gammal bild.....)

Postat av: Namn

Hahah kolla ni int på mean girls förut?? xD

2012-01-08 @ 02:48:58
Postat av: Anonym

Vet att alla skriver en massa skit snack om hemsidor som inte funkar att tjäna pengar på.

Men efter att ha forskat alla dessa hemsidor i månader så hittade jag den rätta tillslut som funkar utan att behöva köpa något? Få liksom 200 på 2 dagar. WORT IT!



Läs här: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/january/earn-money-really-fast.html#comment

2012-01-08 @ 03:44:01
Postat av: saraspencer

riktigt fin design! gjort den själv? :)

2012-01-08 @ 10:13:17
URL: http://saraspencer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0