New year

Heeeejsan! Gårdagen va feeeeeeta chill, fast fick typ värsta rådampet men jaja. Vi drog som sagt ut på en liten promis, sen när vi kom hem kollade vi lite på film och sen va vi med hundarna i vardagsrummet i källaren för det är typ ljudisolerat, och Rozz haaaatar fyrverkerier.. Sen gick alla ut till badtunnan men jag och Joanna va mobboffer och badade inte....... Sen stog jag och Joanna på berget bakom badtunnan och woooooooooow va fyrverkerier!! Holy shiiiiiiiiiiet. Vart man än kolla så va det fuuuuuuullt av fyrverkerier...... Hahahahahahahaha sen några hus bort från oss smällde dom skit bigga, Joanna blev fett rädd! HAHAHAHAHAHAHAHA så söt....... Sen drog jag och Joanna ut igen, stötte på Tommy också, kult kult. Sen drog vi hem vid........ Halv två eller nått. Sjäääääälvklart skulle pappa och Sussie flippa sönder -.- ÅH, DÖ. Jajaaaaaaaaaaa, nyårsafton va bra men kunde vart bättre. Blev väckt vid kvart i tolv imorse, skulle ut med %)¤()¤/)% hundarna -.- Wää. Skulle vilja kolla film eller nått men pallar inte ligga helt forever alone i mitt rum och pappa och Sussie sitter i vardagsrummet uppe och Emma och Andree spelar playstation i vardagsrummet därnere -.- Blääääää. Whatever, går nog dit, hihi. Wooooooow jag skrev en bok!!! Fett k00lt. Haha wääääää, bloggar mer sen och då får ni nyårs bilderna också!! Puss
I våras.......... Hihihoho


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0