Musik. ♥♥♥♥♥♥

Häääääääääjsan!! Dagen idag har vart chill, har varit skit flummig och skrikit och allting så alla har seriöst velat typ döda mig..... Hehehehehehe. Hahahahahaha sista lektion va fan bäst....... Vi hade engelska och sen satt Lotta, Leah och Kj helt knäpp tysta så ba börjar jag as garva........... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA omfg x'D Sen på hemvägen åkte jag med Fred, Maja, Joanna, Malou och en till tjej sen så börja dom snacka om mat och Fred ba "ketchup, vatten och socker, då blir det......... typ, tomatsås........" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA omg!!!!! x'D Aja, va hemma vid kvart i fyra, käkade en macka och sen pluggade jag på spanskan. Sen satte jag mig vid datan....... Höhöhöhöhöhö. Har inget mer att berätta, hihi.
Jag och Joanna i somras, skulle se ut som vi strulade......... HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

Postat av: Joaina

hahahaha, puuuuuuuuuuuuuuuuuusss !!

2012-01-13 @ 08:45:02
Postat av: Anonym

vem av er är det som röker? (:

2012-01-13 @ 19:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0