Käkat

Åt nyss middag, det blev chicken nuggets och ris. Är sådär halvt depp för kommer kanske (antagligen) bli tvungen att lägga ner bloggen för min mobbade /%?/%"(&%(#=&(¤ familj ska ha datahörna -.- Och vi ska ha TRE dator på FEM tonåringar, lycka till! Päronen tror att alla kommer bli mer sociala och mindre bråk....? HAHA är ni dumma eller?! Alla kommer ju fan fly hemifrån, vad fuck ska man göra hemma då? ASSO SAJFHEWUFNYSERUIYESIUOTSEIUTGS DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. Hej jag har damp. Meeeen jag ska börja jobba i min bonus morbror och hans frus affär, så då kommer det komma caaaash. Hade tänkt köpa en elgitarr men köper kanske en bärbar data ist? Jaja.......... Ska göra 'dagens haff' nu, poss poss
Dan innan skolavslutningen, hihihoho


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0