Jag är batman.

Shoo. Igår kollade vi ju som sagt på film, först kollade vi på "the experiment", hahahahahaha man blev fett irriterad av filmen...... Men den va sjukt bra!! Sen tog vi en paus ungefär mitt i och gick ut och hade snöbollskrig, va fett kul xD Sen gick vi in, fortsatte kolla. Sen kollade vi på "bert", HAHAHAHAHAHAHA det är ju bääääästa när han står i sina kallingar framför spegeln och dansar xD JAG DÖÖÖÖR!! Sen gick vi ut igen och hade snöbollskrig, sen gick vi in och fortsatte kolla och sen vid 04.00 gick vi och la oss. Joanna sov i mitt rum och självklart ska vi ligga och snacka (svamla) så vi somna vid typ 05.00........ Smart (y) Jaja, vaknade vid tio, käkade typ frukost och nu ska jag platta håret så heeeeeeeejdå.
Äh föfaaaaaaaaan va snygg (läs med skånsk röst, hihi)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0