@home

Åkte till farsta, köpte lite saker som ni får bild på sen + det jag köpte i lördags. Stötte på Vallis och Daniel, feeeett saknadeeeeeeee!!! Sen stötte jag också på Matilda och Natali, haha...... Men ja. Vid halv fem drog vi oss till donken och mötte Mass, Lori, Linda, Filip och sen nån annan snubbe. Så drog vi direkt till Tyresö skola och kollade för Ozzy hade typ cup där. Såg lite människor från min förra skola + lite andra, haha...... Awkward. Men jaaaa, sen åkte jag, Joanna och Mass till centrum, väntade på hans buss och sen åkte vi hem. Va hemma vid kvart över sju eller nått. Jajaaaaaaa, bloggar mer sen. Poss!
Hahahahahaha så såg Wilma ut efter att Jennifer pussat på hennes kind med läppstift........ Hihi

Postat av: Klara

Vad heter Ozzy egentligen? =)

2012-01-05 @ 23:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0