Dag 16 - Min första kyss

Självklart pussades man och "utforskade" lite på dagis osv. Men min första kyss va faktiskt på 6-års, hihi. Nu kommer alla ba "pfft, visst." Meeeeeeeen så va det!! Med en snubbe vid namn Niklas. Men ja, sen vid 2-3:an så blev jag forever alone, hade ingen kille fram till våren i 6:an då jag va tillsammans med Niklas med det vart lite skumt (eller vettefan) men vi pussades aldrig, vi kramades knappt. Knaaaaas. Sen på sommaren blev jag tillsammans med Niclas men jag trodde han playade mig så träffade honom aldrig. Så jaa, efter det blev jag dunder kär i hans kompis (guess who?!) Edwin såklart, haha. Men ja, helt ärligt så har inte jag strulat/kyssts/pussats på ganska länge faktiskt. Haha?! Vad lol det låter. Men ärligt, är hellre forever alone än nån liten orré som har strulat med hela Sverige. Sååååååååå nu vet ni det!! Peace.

Postat av: Andrea

fin blogg :)

2012-01-09 @ 18:01:52
URL: http://ffinasteeduw.blogg.se/
Postat av: Fanny

Åååh söt bild!

2012-01-13 @ 00:07:07
URL: http://fannymarhaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0