Åh-åh-åh åh, halleguttan

Sitter och dunkar denna just nu, hahahahahaha kommer väl antagligen bli kallad fjorre nu bara för det........ Whatever.

Käkade nyss middag, mömsigt. Skulle rensa bilder på datan meeeen gick ju sådär...... Så jävla tråkigt!! Jaja..... Ska snart tvätta bort sminket osv och sen tänkte jag sätta mig framför tv:n och chilliiiiisch. Har ju cp rygg och den har blivit värre så får ont i ryggen om jag sitter i typ en timme....... Och eftersom den blivit värre kanske jag inte kan börja på fotbollen igen för fick ont i ryggen så fort jag tränade förut, därför jag började gå till sjukgymnast meeeeeeeeen en gång glömde jag bort tiden och sen mailade Sussie honom men han har inte svarat -.- Bitch. Nejmen ärligt, wää. Hahahahahahahaha känner att alla bryr sig såhääääääääär mycket....... Nat. Men ja, har inte så mycket mer att säga!! Puss
Saknar dig min lilla kastrull!!

Postat av: kastrullen herself

haha åh bilden vilka minnen! saknar den tiden, saknar oss!

2012-01-11 @ 16:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0