You're my booooomerang

Jag hatar folk som ljuger.
Dööööööö

Hahaha, Jennifer Ekeberg är min förebild :$
Fett råndum, men hon är fett åsum och är verkligen sig själv... (Y)

Jag är världens torraste humor!
Seröst, driver inte...

Jag och julia sitter och dör till två killar i våran klass...
HAHAHAHA på lektionerna, vi ba åååååååååååh, så söta.... och typ dör.

Jag älskar min klass
Seriöst, är kära i dom ALLA! ;$

Min smak på killar är [________________________________________]
Medans normala är [__]

Min pappa och mamma tappa mig oerhört många gånger när jag va liten...
Därför jag är som jag är (skämt åsido)

Jag elskar att sjunga!
Om låtar spelas och man kan sjunga till, gör jag det... annars sjunger jag ba rätt ut i luften... höhöhö.

Jag har SÅNHÄÄÄÄÄÄR lust att slå brattwurst just nu...
Skitunge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0