You'll never enjoy your life

Heeej. sitter och snackar med anton och julia på skype, men julia är mobbad så hon skriver bara.. HAHAHAHA nu lyssnar jag på musiiiiiik och lyssnar på när anton sjunger och babblar om random saker.. xD dööööör. aja, dagen idag va väl helt ok förutom att jag blev halvt depp mode.. aja, ska snart läsa två so sidor, sen ska jag läsa dom igen innan jag somnaaaaar. aaaaaaaa iaf, ska välja kläder tills imorn snaaaart, sen ska jag duscha, äta, läsa, sova. meeeeeen nu ska anton käääääka så ska välja kläder osv tills imorn, seeeeen a, osv.. PUSS



Postat av: Sarah Carlsten

bor i farsta, men mitt gymnasium ligger i skärholmen :)

2011-09-08 @ 18:53:59
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0