You always gave me another chanse

HAHAHAHA visst va min video chillpill?.. såklart. sitter iaf sketa cp på min stol och bloggar. har ap tråkigt och är trött som fan, har inget skit att ha på mig imor, så kommer gå naken. haha nej det kommer jag inte, men asso seriöööööööst!! har inget att ha på miiiiiiiig!! vill ha nya kläder.. nu. måste ba skaffa pengar först.. -.- JAJA! ska sluta deppa över fattigdomen, finns liksom dom som inte ens har mat.. btw, känner mig som en grymt bra människa för ska fan ta och bli fadder! fast kommer få pröjsa det själv, men det gör fan inget! aja, ska sluta babbla om bajs saker nu.. puss



Postat av: tova berggren

sv: aa lätt :DDDD

2011-09-13 @ 19:14:50
URL: http://elplatano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0