Vad du vinner

VIKTIGT INFOOOOOOOO!!!!!! nat.
Jag HATAR min kropp. asso, verkligen hatar. finns iiiiiiiiiiiiinget fint med den... visst, har inte tränat på hela sommaren eftersom det vart uppehåll och sen nu har jag inte gått på nån träning, så har fan itne en ända muskel. men ska gå på varenda träning jag kan, och sen ska jag puscha på pappa att sätta upp boxningskudden i garaget. så ska jag köra där, och bygga upp maaaaassa muskler. sen när min rygg är fucking RAK, så ska jag börja på kickboxning. fatta va chill... sen ska jag slå brattwurst. HAHAHA nej det ska jag inte, det är han inte värd. ska inte bli värsta muskelberget, det är fett fult på tjejer... men ska ha muskler. hahaha nån som ens fattar vad jag babblar om..? aja, whatever
såhär ska jag se ut. HAHAHAHAHAHAHAHA gud nej, va fult!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0