Turn off the bell

Heej.. är inte på det sådär bästa humöret men aja.. vakna typ sju idag, käka frukost, platta håreet, gick till bussen och mötte julia i gullmars. haha anton svara inte på mess så vi sket i att vänta på honom då. så vi drog till skolan, jag sminka mig, sen platta vi håret, HAHAHAHA SÅ JÄVLA FAIL!! iaaaaf, sen kom anton, och sen hade vi so. va helt ok, sen hade vi no. asso oooooooomg, älskar min no lärare! aja, sen hade vi lunch sen gick vi till ica, sen gick jag, julia och alex ut igen, sen hade vi språk. asso ska fan byta spanska grupp.. blää! aja, sen hade vi profil. sen sluta vi, då drog jag, julia, carro och anton till donken. sen mötte jag, julia och anton joanna i gullmars, sen drog jag, julia och antont hem till anton och baka. sen vid typ sex drog alla hem. jaa.. min dag. vet att det inte är så mycke "HAHAHA" idag, har garvat, men aldrig såhär lite.. måste snacka med valliiiiis!! buhu.. aja, ska sluta babbla nu
puss


antons burgare när han tagit EN tugga..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0