Spending it by your side

Förlåååååt för ingen bloggning idag, men har inte haft tid! vakna vid.. sex. käa frukost och fixa mig och sååååånt, hade oplattat hår idag, eller asso platta bara luggen. jajaaaa. plugget var ganska sådär oooooooook, eller a, det va najs som vanliiiiiiigt. förutom att jag bajsa på mig.. haha nej det gjorde jag inte. iafm slutade tre, drog hem till julia och baka chokladbollar som blev skit äkliga! HAHAHAHA SÅ JÄVLA SKABBIGA!! xD men aaaa, sen fota vi lite :B höhö, sen vid sex ungefär drog jag hem. va hemma vid sju, gick in på datan och sååååååå, käka typ precis middag. ska kolla i joannas garderob om hon har nån blus eller nått jag kan låna imorn.. höhö. btw, tog ju somsagt maassa bilder med julia idag, ska bara kolla igenom dom osv, sen får ni dooooom 8) puuuss


älskar dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0