Spela låten om igen

Godmorgon! förlåt för att jag inte blogga igår innan jag drog, men hann faktiskt inte.. sen när vi kom hem va jag aaaaaaas trött så orkar inte sätta på datan! aja, vakna typ.. halv elva eller nått ? klev upp och käka frukost.. har messat med julia också som fortfarande är sjuk.. hade egentligen tänkt dra till henne och ta hand om henne lite.. men eftersom jag själv känner mig lite halvt risig kanske det inte är bästa idén liksom.. så jag stannar hemma! kommer döööööö om hon inte kommer imorn!!!!!!! haha så har sagt till henne vad hon ska göra osv osv.. aja, ska lägga in min outfit från igår snart, men ni kommer inte få så mycke bilder från bröllopet.. det enda som blev va egopics faktiskt. hann inte fota annat för fick i uppdrag av daniela att fota med hennes eftersom hon fota med benjis.. ajaaa, ska avsluta nu.
puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0