PLay your drums

sheeeenare. hemma nu! skolan va chill osv, hade profil sista lektionen! bästa slutet på en fredag!!!!!!!! as najs. aja, sen efter skolan drog jag och eve hem till amanda. vi baka chockladbollar, sen tog vi maaaaassa egopics och rivde ut typ hela amandas garderob.. höhö. sen vid.. halv sju eller nått drog jag och eve till tuben och åkte åt varsina håll. hon skulle till nån återträff eller vad det va och jag skulle hem. som ni kanske fattar är jag hemma nu.. haha. men aaaaa, imorn ska jag typ träffa madde och eve, sen på kvällen eller nått ska jag träffas mass och typ nåra fler..? venne riktigt vilka än, men det "gänget" om man säger så.. haha! aja, ska avsluta nuuuuu, puss


GAMMAL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0