Love is all that I need

Amen tjenareeeeeeeeeee. Förlåt för att jag inte bloggat ALLS idag, meeeen har inte kunnat. iaf, vaknde typ.. sju ? när jag skulle käka frukost och kom ner i köket, HAHAHAHAHA fick panik! hade glömt att daniela färgat håret rött sen när jag kom ner jag ba "SHIT O.O" sen ba "juste..." sen typ dog vi av garv. HAHAHAHAHAHA, iaf. missa min buss precis, meeeen kom ändå inte försent 8D men a, sen efter plugget drog jag och julia till tc, köpte ett par jeans sen gick vi till punktshop, sen gick vi till donken, satt där ett tag och snacka/dog... höhöhöh. men a, sen drog vi till gullmars, satt där ett tag sen drog vi hem, direkt när jag kom hem skulle vi käka middag, åt laxpasta, mööööms. sen efter det blev det efterrätt också :B meeeen a. ska sluta nu... HÄJDÅ!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0