Just take my hand

HÄÄÄÄÄÄJ ALLA MOPPAR! aj'm hoooome noooooow... höhöhöhö. ingen bryr sig. aja, försov mig imorse och VAKNADE fem min innan jag börja... (Y) tänkte skynda mig, men orka inte.... men va till musiklektionen, eller typ halva... jag ägde på piano! I got skiiiiillz... skitsamma. sen hade vi no, sen lunch, och då drog jag, julia och carro till en frisörsalong för julia skulle färga håret, och vi trodde vi skulle hinna till svenskan men det tog myyyyyyycke längre tid än vad det skulle egentligen. så vi va i skolan typ en kvart innan svenskan skulle sluta, så det va liksom fett onödigt att gå då... och jag va aaaaaaaashungrig för hade inte ätit NÅTT på hela dan, och carro och julia va också hungriga, så vi drog till donken. men jag och julia hade inga penagr så gölliga carro bjöd oss :$ sen lulla vi runt lite sen skulle julia till frissan igen för att klippa sig, men jag plla inte följa med så drog hem ist. meeeen ska spela lite gitaaaaarr nu, så HÄÄÄÄÄÄÄJDÅÅÅÅÅÅÅÅ!



Postat av: idioten

haha, vem färgar håret under en lunchrast? x-x

2011-09-26 @ 20:46:27
URL: http://tiger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0