@Julia

Tjäna.  vaknade typ kvart över sju, skills.. alltså, jag försov mig. fixa mig snabbt och drog in till skanstull för att dra på orientering meeeeeeeeeeeeeeen inte en jävel va där -.- och va där 35 fast vi skulle mötas 30..? ofta man drar direkt. aja, och julia hade också försovit sig, sp mötte henne i gullmars så drog vi till ica i årsta, sen drog vi till luma och satt där som jävla mobboffer. sen drog vi till alvik sen åkte vi tillbaks till linde och satt på berget vid spåret. vid tjugo i tolv drog vi hem till julia och nu sitter vi här. ska ladda ner en film som jag antagligen kommer somna till.. höhö. är feta trött och jag har träning idag.. kommer inte komma upp imorn! den SLUTAR tio, är hemma typ halv elva. ska inte käka efter men ska tvätta håret så kommer komma i säng typ.. halv tolv, tolv xd sååååååå kommer antagligen försova mig imorn 8)))))))) skitnajs -.- aja, får be nån snel syrra  väcka mig vilket aldrig kommer hända.. aja, nu känner jag att det här inlägget blev väldigt långt! kommer nog blogga när jag kommer hem, om jag hinner, men det kommer nog inte bli så jätte mycke bloggning med tanke på att jag har träning.. NEJMEN NU SKA JAG SLUTA!!!!!!!!!!! puss



- arkiv -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0