Jag offra allt för dig

TJOOOOOOOO! hemma nu. imorse vakna jag runt sex, klev uuuuupp, käka frukost, sminka mig, platta håret, klädde på mig och drog till gullmars för att möta julia och carro. men min HÄRLIGA buss tog en kvart extra för det va aaaaaaaaas mycke köer. sen när vi kom till skolan va so:n inställd för dom hade inte hunnit fixa nån vikarie för angus, så vi fick håltimme. sen skulle vi ha mentorstid i musiksalen..? HAHAHAHAHA, men a. sen när vi väntar så sitter vi i trapphuset (jag, julia, carro, anton och lotta) sen sätter sig carro i ett skåp, HAHAHAHAHAHA dog. sen hade vi mentorstid, sen hade vi eng, sne hade vi luuuuunch. vi käka, sen drog vi till ica because I had caaaaaash. chill... men a. sen hade vi ma, HAHAHAHAHAHAHA fick värsta dampet efter... sen so. HAHAHAHAHA as chill vikarie, han snacka om typ japan och maaaaaassa cp saker. men aaaaaaaa... sitter och käkar djungelvrål nu (Y) as bra liksom när man har träning ikväll... nat. aja, ska avsluta min bok nuuuuuuuuuuuu, PUSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0