Jag kan inte välja vilken väg jag ska gå

1. Namn? – Jennifer
2. Exakt ålder? – 13
3. Vart bor du? – Tyresö
4. Bor tillsammans med? Pappa, Sussie, Daniela, Andree, Joanna, Emma, Jessika och Wilma
5. Husdjur? Hund
6. Färg på ditt hus? Ljusljus gult och vitt
7. När är du född? -
6 maj 1998
8. Klass?7b2
9. Vilket år tar du studenten?
Orkar inte räkna...
10. Något jobb?Nepp, men ska skaffa
11. När ska du sova ikväll?God tid
13. Duschat idag? Nej, men ska
14. Kramat någon idag?Japp
15. Pussat någon idag?Japp
16. Vad har du ätit? - Frukost, lunch + julias kakor 8D
17. Dagens klädsel?Kläder
18. Dagens smink?Inget
19. Dagens sötnos? Min klass
20. Dagens roligaste?Min klass
21. Har du många vänner? - Tillräckligt
22. Vem kramade du senast? - Julia
24. Vem pussade du senast? – Julia
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Med mig ? Vadå, mot mig eller som jag vart mot..?
27. Har du pojk-/flickvän? – Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? – Joanna, tror jag ?
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? -
Julia, "vad gör alla rumpnissar?<3"

DAGENS
31. Film?
Ingen
32. Låt? Toppen - allt går runt
33. Mat?Mat...
34. Dryck?Vatten
37. Stad?Stockholm
38. Land? - Sverige
39. Ämne i skolan?Slöjd 
40. År?2011

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? –
Idiot och en söt kille i min klass
42. Drickan du drack? – Vatten
43. Gången du spydde? – Venne...
44. Gången du grät? – Idag
45. Pizzan du åt? – typ 5 år sen
46. Gången du var i Göteborg? - Förra året
47. Gången du var i Stockholm? - Bor her
48. Gången du var hög? – Aldrig
49. Personen som såg dig gråta? – Typ hela min klass... Annars pappa och sussie

ANTINGEN ELLER: 
51. Svart eller vitt? –
Båda
52. Hund eller katt? – Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Båda
54. Tv-spel eller datorspel? – Båda
55. Singel eller upptagen?-
Båda
57. Lunarstorm, helgon eller playahead?Facebook
58. Ragga eller bli uppraggad? – Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? – Paradise hotel
60. Svart hår eller blont? Båda
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? – Choklad 
63. Göteborg eller stockholm? – Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? – Högerhänt
65. Coca-Cola eller Fanta? – Coca cola
66. Pizza eller kebab? – Pizza, uäk. Aldrig ätit kebab...

ANTAL:
70. Personer du älskar? -
Typ... HAHA venne, men runt 50 ? eller mer...
71. Personer du hatar? – Min förra skola/klass.
72. Personer som sagt jag älskar dig? – Ingen aning...
73. Personer som hatat dig? – Min förra klass, bra anledning liksom... HAHAHA!
74. Glassar du ätit på en dag? – Typ fem ? Eller mer.. när jag hade blåsor på tungan
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – Ingen tror jag 
76. Gånger du haft minnesluckor? – Inte alltid bästa minnet... höhö

VEM: 
80. Vill du kyssa nu? – En snubbe i min klass 8D
81. Ska du träffa imorgon? –
Min klass och min elskling
82. Sjöng du senast för?Min klass, igår på profilen
83. Hade du senast en MZN-konversation med?Ingen aning.
84. Spelade du tv-spel med senast? – Ähhh... Venne
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Julia
86. Vill du kasta en sten i huvudet på – Dom i min förra klass... får bli en stor sten.
87. Förtjänar att dö? – Min förra klass.
89. Vill du sova brevid inatt? – Min klass ♥

VAD:
90. Gör dig glad? - Min klass, mina vänner, fotbollen, mitt lag, musik...
91. Gör dig ledsen? – Mycket
92. Vad vill du helst göra nu? - Sova
93. Önskar du att du slapp göra? - Öva spanska glosor
94. Vill du ha nu?PENGAR!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
Venne.. ett tag kvar
96. Längtar du till? – Venne...
97. Tycker du om dina betyg? - Har inga (?)
98. Ångrar du i ditt liv? – Mycket... men ändå inte. Saker händer av en anledning
99. Är det bästa som har hänt dig?Att jag bytte skola
100. Varför gjorde du detta? – För att dom i min förra skola är dumma i huvet, dom är döda i mina ögon.

Postat av: Lisa

Del 2 på bloppisen uppe nu!

2011-09-22 @ 20:43:47
URL: http://lsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0