Ingen är allt

Häääääjsan. är hemma nuuuu, fast det kanske ni fattar..? haha. aja, kan berätta om min dag.. tog ungefär en och en halv timme/ två timmat att komma till madde för tog fel fucking buss -.- daaaaamp. men a, va vid madde typ.. fyra eller nått. sne typ en halvtimme efter kom alex, då kolla vi film. sen skulle alex dra, sen käka vi middag, sen drog vi till alby för skulle träffa nån kompis till madde men han va inte däääääär, sen va jag tvungen att dra så madde och eve följde mig till gullmars. HAHAHAHAHA fett skön på tuben, både jag och madde sitter och sjunger heeeelt olika låtar, eve ba "ööööh..?" HAHAHHAHAHAH dör. men a, sen på bussen börja nåra snubbar snacka med mig, HAHAHHAHAHAHHAH AS SKÖNA!! men jaaa.. men måste dissa er nu för ska gå och möta joanna vid bussen.. POSS POSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0