I'm not afraid

Hääääjsan. Hade ju träning igår.. haha! kommer dit, så är träningen inställd -.- asso blääää. och eftersom sussie egentligen skulle komma halv nio ringde jag hnne och bad henne komma tidigare, men det skulle ta typ 40 min innan hon skulle komma så bobbo skulle skjutsa hem mig, enigma och ebba. HAHAHAHA bilen va för liten så vi trängde ihop oss. HAHAHAHAHAHAHAHAHHA dog. men a, hann va hos enigma typ 20 min, sen kom pappa och sussie och hämta mig. kom hem, käka, valde kläder osv sen gick jag och la mig. imorse försov jag mig och vaknade halv sju. klev upp, käka frukost, plattade håret, klädde på mig och drog till skolan. kom faktiskt bara typ 20-30 min sent, och jag klev upp typ en och en halv timme senare... aja, hade bara b-språk. sen hade vi låååång rast, sen slöjd. HAHAHAHAHAHA dog. och gulliga George, greger och kajsa hjälpte mig att såga, för jag suger. men jaaaa, sen hade vi lunch, sen sv, sen matte, sen eng. efter eng slutade viiiiii 8D då drog jag hem till julia med henne (såklart) vi drog till ica och köpte chips (haha) sen satte vi oss i sängen och kolla på tv. efter typ en kvart decka julia... haha så sööööt! sen vid fem ungefär drog jag. va hemma vid sex, och ska faktiskt sluta nu för att öva fucking spanska glosor -.- BAJS! sen ska jag duscha ocksåååå.. och tjata på päronen om en grej. MEN nu har jag skrivit en bibel så ska sluta, puss!


HAHAHAHAHAHA va ful.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0