Godnaaaaaatt

Jaa.. rubriken talar väl för sig själv ? ska gå och lägga mig nuuuuu, men bloggar imorn innan jag drar, sen blir det kanske uppdatering hos madde också! puss, happy dreams! (min mamma sa alltid det när jag va liten och hon skulle natta mig..)


HAHAHA va ful..

Postat av: d'

Hej! skulle du kunna göra en header till mig? :) svara gärna i min blogg :)

2011-09-10 @ 09:37:04
URL: http://daniellaharrison.blogg.se/
Postat av: ALICIA FORNSTAM - Fashion, cheerleading & lifestyle!

svar: vänta utsäkta mig ? Skrev jag såhär eller:

"FAAAN, han skrev till mig när han inte var känt och nu är han det. Då var han inte värd nånting?!"

Nej juste, jag tyckte bara det var coolt ! C-O-O-L-T! = COOLT!

2 vokaler och 3 konsonanter. Jag låter inte ytlig, men nu är det du som går igång. :)

2011-09-10 @ 10:00:17
URL: http://aalucia.blogg.se/
Postat av: Valentina

alicia överdriv

2011-09-10 @ 12:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0