Forever is a long time

Shoo. Dagen idag har vart chiiiiiiiiiill. haha, som vanligt.. aja. klev upp typ sju, fixa mig osv sen drog jag till gullmars och mötte julia. drog till skolan, hade so, sen kom julia på att hon låst in nycklen till sitt skåp! HAHAHAHAHAHAHA SÅ JÄÄÄÄÄVLA FAIL!! venne om jag sagt det, men hade inbrott i mitt skåp, så la mina saker i hennes skåp, så glömmer hon nycklen och har inte heller någon extra! HAHAHAHA! men vi mötte hennes pappa sen så fick vi extra nyckeln.. men iaf. sen hade vi musik, skulle haft no men hade musik ist för att hon va inte där. sen hade vi lunch, sen mötte vi hennes pappa, sen hade vi profil. feta najs. HAHAHAHAHAHA bästa..! okej, venne om jag ska säga så gör inte det. okej, haha ?! skitsamma. sen åkte jag och julia till ringen, sen åkte vi till gubbis för hon skulle träffa en snubbe/idiot, åååååååh, HATAR HONOM!!!!!!! aja, sen drog vi till gullmars, träffa aron, sen drog vi hem. såååå nu sitter jag är och har bajs tråkigt. ska ta "oufit" bilder, seeeeeeen sätta på mig min onepiece tror jag 8D eller min biggitjocktröja.. haha nån av dom. ASSO KÅÅÅÅÅÅÅÅ, ingen bryr sig. men blää, ska sluta skriva böcker här nu.. PUSS!


bajskorv..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0