För baby, vet att du vill va som han

Heeeeej! Ska berätta om gårdagen och dagen nu..
Gårdagen: mötte julia och aron i gullmars och drog till skolan. hade matte första lektione, HAHAHA! asso greger och anton.. aja, sen va det skolaskolaskolaaaa.. minns inte så mycke, men efter plugget drog iaf jag, anton, carro, julia och aron hem till julia. fast aron drog direkt så det va ba jag, anton, julia och carro. haha vi baka chokladbollar, feeeeett bra vi är! iaf, sen kolla vi lite på tv sen drog carro, sen drog anton sen lite senare drog jag också. btw, fick maaaassa kläder från julia, ska få fler sen 8D
Dagen: Börja inte på bästa sättet men aja.. mötte iaf julia i gullmars, haha sen när vi kommer till skolan ska vi typ va med niorna. HAHAHAHA asso fett skööööna! xD först va det typ "så ska det låta", sen va det typ "efterlyst" sen va det "lilla sportspegeln". sen efter fick vi veta våra faddrar, har simon och måns med tora och emelie. va med dom på lunchen och sååå, sen drog jag och anton till ica och jag köpte en cola, sen drog vi tillbaks och mötte julia, sen drogv i typ direkt till julia och baka chockladbollar. HAHAHAHAHA FYFAAAAN VA ÄCKLIGA DOM BLEEEEEV!! xD så vi smula sönder dom och la dom i toan så det såg ut som diarré!! HAHAHAHAHHAHAH ASSO DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!! sen drog anton, sen typ nåra min efter drog jag. va hemma typ sju och käka nyss middag. ska snart tvätta bort sminket osv.. HAHAHA justee, asso så jäääääävla smart jag är. jag lämnar väskan i skolan, sen kommer jag på att mitt smink ligger i den så ska va i skolan typ en timme innan vi börjar.. haha aja, här kommer lite bilder från idaaaaaaaaag
HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHA Antons schema!

Det fuckar söndeeeeer och orkar inte, så ni får bara den bilden! ni får kanske resten imorn, får se.. puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0