Dörren slängs igen

TJÄÄÄÄÄÄÄNA. är feta hungrig... aja, felååååååååååt för att jag sugit dase på att blogga... MEEEEEEN har itne kunnat/haft tid. i onsdags slutade jag tjugo i fyra och hade sen träning, så hann inte ens sätta på datan! sen igår va jag hos tandläkaren och drog ut tre mjölktänder, venne hur många gånger jag grät igår... HAHAHAHAHAHAHA tyckte jag va så ful....... asso töööööööönt men så var det. aja, ska berätta om dagen nu. vakna och blablabla, drog till skolan. hade so, no, seeeeen dog jag. sen gick jag och julia till ica och köpte ben&jerry's, jag kan inte äta och hon tyckte synd om mig så hon köpte b&j, söööööt! HAHAHAHA satt och åt glass med en gaffel.... aja. sen spela jag, eve, leah, sonia, madde, alex, george och aron uno. HAHAHAHHAHAHAHA FAN VA DÅLIGA VI ÄÄÄÄÄÄR!!!!!!!! HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAH ASSO DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!! men aaaaa.... sen hade vi språk. FÖRSTA gången jag va skillad (höhö) blev klar först..... :$ men a, sen hade vi profil. as najs. förutom att min lärare sjöng heeeelt fel takt, så alla fucka up.... sen va mitt utvecklingssamtal inställt, så jag och julia drog hem till henne. hon städa sitt rum osv, sen drog vi till gullmars för hon skulle möta sin kompis som skulle slagga hos henne, så drog då. när jag kom hem, asso gaaaaaaaaaash!!!!!!! höll på att dö! va fett hungrig..... så försökte äta macka. men faila sönder. aja..... är AS törstigt så ska tjila ner till köket och dricka lite nu! PUUUUSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0