Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig

1 - Jag är född 1998, alltså är jag 13 år
2 - Jag har ALDRIG färgat håret
3 - Jag har två helsyskon, tre bonussyskon och ett halvsyskon
4 - Min första kärlek va när jag va 6, och min första riktiga kärlek va när jag va 12-13
5 - Min mamma dog när jag va 7, skulle fylla 8, alltså 2006
6 - Jag har spelat fotboll i 4 år nu, och under 3 år i skolan också, men suger fortfarande på det...
7 - Jag bodde i Tallkrogen från jag föddes tills julen 2010
8 - Jag är längre än min syster som är 3 år äldre än mig
9 - Jag hatar min kropp. (vilket ni kanske märkt...)
10 - Jag är sjuuuuuuukt trött på att alla ska hacka på andra 24/7, va er fucking själva och respektera folk för det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0