Can you here me now

Tjena mittbena. dagen idag va ganska lagom chill. försov mig dock eftersom jag va såååå jävla trött igår, aja, va iaf skit trött när jag vakna! men vakna vid typ.. halv sju. platta håret, käka frukost, sne åkte jag. va alltså osminkad idag! så jäääävla chill. kan dessutom va det utan att folk håller på och kommenterar att man är ful osv! elskar min klass + skola. aja, pallar inte berätta så detaljerat men slutade 15.40, drog hem käka två mackor, har precis käkat choklad och mår bajs illa. ska bara välja vilka kläder jag ska ha imorn, duscha, sen sooooova! sen imorn efter plugget skulle jag träffa tova (?) men inte säkert. annars kommer jag antagligen va med julia..? aja, venneeeee. ska sluta nu.. blää. puuuss


skit fin. xd


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0