But it's to late

Shääääääääääääna! sorry för iiiiiiiiingen bloggning idag, men har inte haft tillgång till data.. aja, först åkte jag till skolan, sne hade vi bild, sen sminka jag mig (sminket va ju hos madde) sen hade vi mu, sen no, HAHAHAHA flippa sänder på no:n.. xd aja, sen hade vi lunch, sen sv sen sluta vi! as chill. drog hem till julia och chillade med liveeeeeet, HAHAHA nejmen vi tog det vääääldigt soft. äh, a, haha sen snodde jag lite kläder från henne.. sen drog jag hem vid.. sex ungefär. bråka typ nyss med pappa och sussie.. fuck dom. aja, ska välja vilka kläder jag ska ha på skolfotot imorn.. asso ååååååh!!!!!!!!! har fan ingen lust att ha fucking skolfoto -.-
PUSS.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0