You're speciell

Hej, tjena, shäna, hejsan, baaaaaaaaajs. vaknade typ..... halv sju imorse, haha xd men skulle bara sminka mig, så det var luuuuuuugnt. aja, vid kvart i åtta drog jag och pappa till skolan, sen gick vi dit vi skulle va så va carro, leo och george redan där, sen kom det bara fler och fler människor.... jag, leo, george, kajsa och sonia spelade "finns i sjön", HAHAHAHAHAHAHAHAHA snacka om att faila..... xD sen käka jag frukost, typ sist av alla. men jaaaaaaaaa, sen hade vi so prov. kan faktiskt erkänna att jag inte hade pluggat nånting..... och det jag kommer få fel på isf är nått jag faktiskt kan men jag hitta inte -.- aja, sen hade vi no, HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!! omg...... sen hade vi lunch, sen b-språk men jag coh carro lulla runt på skolan ist, sen hade vi profil. sen drog jag till farsta och mötte joanna, sen gick vi runt och kolla lite eftersom jag skulle köpa nått till dopet. hitta faktiskt nått men lägger inte upp bild på det, utan ni får outfit bild på söndag ist. men a, va hemma vid sex typ. WHATEVEEEEER, ska sluta nu! puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0