You're going to the fly cause you're flying

Heeeeejsan. försov mig idag IGEN pga min mage -.- FUCK OFF! haha.... aja, va iaf i plugget till slöjden. sen efter va jag med alex och aron i uppehållsrumemt för vänta på julia och carro, dom slöpps alltid hundra år senare!!!!!!!! damp. aja, sen käka dom lunch, sen lalla vi typ runt, sen hade jag, julia, carro, george och johan kramkalas (y) sen spela 7orna fotboll mot 8orna, frös söndeeeeeeer! stog ute i fucking linne -.- aja, sen hade vi sv, HAHAHAHAHAHHA DOOOOOOOG!!!!!! sen matte, sen eng, AHHAHAHAHAHHAHA jävla peddo anton är! seriööööst!!!!!! men a, sen sluta vi..... drog hem direkt och satte mig vid datan. åt macka för typ fem min sen..... för er som undrar liksööööööm. whatever, ska sluta nu! puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0