You became mine

Shäääääääääänare! förlåt för att jag inte bloggat nått idag.... höhöhöhö. aja, försov mig xd men va i skolan typ..... öhm.... venne, men nio kanske? då hade vi lååååång rast, sen slöjd. saken jag gör blir seriöst fett ful..... :c aja, sen hade vi lunch, sen sv, vi kolla film bara. sen håltimme för matten va inställd, så va vid skåpen med anton och lotta, sen kom johan också, sen gick johan och lotta till dom andra så va med anton, sibbe, aron och alex. HAHAHAHAHAHAHAHAHA asso cpn dom äääääääär! aja, sen hade vi eng, kolla film där också 8) chill daaaaaaag! iaf, efter plugget drog jag hem, åt gröt (mackorna va slut) hahahaha vet att ni bryr mig om vad jag äter...... -.- iaf, sen mötte jag joanna så åkte vi till centrum, hon hade aaas bråttom för hon trodde det stängde fem, så stängde det sju -.- aja, satt på espresso house och snacka en stund, sen köpte hon konsiler och ögonbrynspenna, sen åkte vi hem. ska börja städa mitt rum, pappa dampa sönder på mig igår..... :$ höhöhöhöhöhö. aja, bloggar mer sen! btw, ni ska få bilder från igår också! puss


älskar dig habibti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0