The sunlight hits my eyes

Sho bräää. joanna väckte mig.... vid halv sju, klev upp, käka frukost, käka frukost, sen vid tjugo över sju drog jag och joanna till bussen. mötte julia och carro i skanstull vid..... fem över åtta kanske? drog till skolan coh hade bild. sådär lagom chiiiiill. haha fick lite flipp på madde....... men jaaaaa. sen va det musik, men vi hade nått jävla läxförhör?! cäpe...... men a, blev klar ganska snabbt. haha fast de va för att jag kunde knappt nått....... aja. efter åkte jag hem, mådde skit illa och hade as ont i magen. när jag kom hem kolla jag tv, sen laga jag lunch, sen fortsatte jag kolla tv, sen tvätta jag bort sminket och nu sitter jag här. ska föra över bilderna från kameran till datan, sen kanske jag laddar upp nåra här?! who knows..... aja, bloggar mer sen. puss


i våras


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0