That tonight I'm fucking you

Hällo. Bada som sagt badtunna...... naaaajs! fast när jag och joanna kom gick tpy alla upp efter 10 min, så gick joanna också upp för hon blev varm. Satt kvar men inte så länge för kände mig as mobbad och blev jätte kissnödig..... :$ jajaaa, ska torka mig och sen sätta på mig klackskor och gå ut med hundarna med joanna! HAHAHAHAHA klackskor..... men ska ha dom imorn, och har typ aldrig klackskor, så ska liksom vänja mig lite sådär halvt...... mihihihihihihi. Jajaaa, bloggar mer sen! puss



Postat av: idioten

Tog din mamma livet av sig?

Asso, jag har försökt att äta, men det går inte. Spyr då. Just nu går allt åt helvete. Min mamma hatar mig, min pappa är nästan aldrig hemma och på kvällarna pratar vi knappt, Matilda och jag bråkar nästan varje dag om idiotiska saker och jag har inte direkt några andra vänner jag kan lita på, visst, Fanny, Magda, Axelina.. men det känns inte som att jag kan prata med dom. Och jag har världens sämsta självförtroende & självkänsla, mår skit av några andra saker och får panikångestattacker och då styr inte jag över mig själv..

2011-10-08 @ 21:13:56
URL: http://tiger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0