Sugar, sugar, sugar

Näjmen tjäääääna! hemma nu. eller.... för en stund sen. vaknade halv åtta, halv sov till typ åtta. duschade, käka frukost, sminka mig, platta håret och jaaaa klädde på mig, sen vid..... elva eller... a, nån gång där, så åkte vi till tyresö slott. höll på och dööööö! så fucking kaaaallt!!!!!!!!! stod i bara linne...... och byxor såklart! hahaha, jajaaa.. va hemma typ halv två, käka lunch, sen satte jag mig framför datan med kaffe, mööööms. fast har druckit upp det nu..... :c mihihihihihi, ni dom bryr eeeeeer (ingen) jag sitter och lyssnar på spotify, maaaassa gamla låtar! aaaaaw, minnen ♥ jajaaaa, ska ladda ner låtar nu! kommer bli TYP hundra stycken.... chill. sen skulle jag och joanna typ kolla på avatar? aaaaas länge jag såg den! vet att ni bryr er.... jaja, blogagr mer sen, haha! puss


ETT ÅR GAMMAL!!!!!!

Postat av: idioten

Men öhhh, köp massa hårinpackningar och skit så löser det sig.. och om du inte gillar svart kan du ju låta färgen gå ur..

2011-10-16 @ 15:00:37
URL: http://tiger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0