Somewhere over the rainbow

SNAAAAABBT! pappa sa åt mig att gå och lägga mig, och dom hör mitt tangentbord...... höhöhöhöhö. men ska sätta på en film, sen ska jag sova. pallar inte sova nu, utan sover imorn när vi åker ist :3 chill. meeeeeen bloggar mer sen när dom deckat! btw, gulliga Vilma kommenterade en sida! visste redan om den, men aja! klicka på hennes namn så kommer ni till hennes blogg. puss


nya pb:n, sådär inte alls snygg liksöööööm....... men whatever, ville bara ha en ny!

Postat av: idioten

Men haha, kör på youtube downloader/converter saken eller taringa... xD

Fast taringa är med all säkerhet full med virus, men ah, youtube converter-grejjen.

2011-10-31 @ 00:11:20
URL: http://tiger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0