See it in your eyes

Shäääääänare! har vart ute med hundarna nu.... kom hem för typ 40 min sen? gick inte så länge.... bråka med pappa en kort stund när jag kom hem... HAHAHAHA för att jag gick in där uppe ist för där nere -.- NÖDVÄNDIGT! jaja, fixade dom där bilderna, bråkade med mobbade korven edwin, HAHAHAHAHAHAHAHA asso åååååh, han kan sååååå inte läsa..... jaja, ska stänga av datan nu, sen göra en kopp te och lägga mig i sängen med vetekudden. naaaajs! har inte valt nåra kläder, men ska bara ha mjukisar imorn, nån tröja och bulle..... nothing speciell! whatever, ska sluta nu! puss


justeee...... h3h3h3, ni får bilderna imorn ._.

Postat av: idioten

Väljer du alltid kläder dagen innan? x.x

2011-10-09 @ 22:39:36
URL: http://tiger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0