Mina ord till dig ♥

Gumman.... Känner att jag måste skriva en text till dig. Allt du gjort för mig betyder seriöst mer än livet, för utan dig, hade jag inte vart i livet. Allt du gjort för mig bara for genom huvet, och jag insåg nu att jag inte sagt tack. Hur kan man va sån skitunge och inte säga tack till nån som gjort så mycket för en?! vet att vi träffat varandra en gång, men vi har snackat i ett halvår nu. Och utan dig, hade jag vart död vid det här laget. Du räddade livet på mig. Vet du när jag messade dig när jag mådde som skit, och bara ville dö? Dina ord hjälpte mig, jag ville inte längre. Du gav mig livslust. Den lilla livslusten jag behövde, gav du mig. Jag kan inte säga nått annat än tack, tack så sjukt mycket! älskar dig Valentina Tirado, kommer alltid finnas för dig, dag som natt, natt som dag. Te quiero


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0