Maybe you've listening

HÄJSAAAAAAN. har... ehm.. ja, vad har jag gjort? jag har spelat gitarr, käkat middag, valt kläder osv.... ska stänga av datan nu, dricka ett STORT glas vatten, är huuuuur fucking törstigt som heeeelts!!!!!! ASSO DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!! sen ska jag lägga mig i sängen och läsa i svenska boken, vi ska läsa ut den den här veckan sååå.... btw, förlåt för inga outfit bilder, men har inte haft nått märkvärdigt.... privat anledning men jaaaa! ska iaf försöka lägga in det imorn, eftersom ni bryr er såååå mycket! nat. whatever, MÅSTE DRICKA VATTEN NUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Godnatt, puss



- arkiv -

Postat av: idioten

JAG VET INTE HAHA är förvirrad ;c

2011-10-11 @ 20:40:21
URL: http://tiger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0