Måste bara säga......

HAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!!!!!!! satt och läste på en persons foto, det är nåra i min skola, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA asso driver inteeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!! satt och as garva för mig själv, heeeeelt jävla lonely, asso jag dööööööööööör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH KAN INTE ANDAAAAAAAAAAAS!!!!!!!!!!

Postat av: idioten

Jag litar ju inte på henne längre. (mamma alltså) Hon tror det och säger att jag ska prata med henne men fan heller att jag gör det nu efter det där.

Blöhh, linnea du vet, hon gör allt för att jag ska bli avundsjuk och sur på henne och sen klagar HON på mig och håller på.

Jag & Matilda bråkade asmycket med henne innan sommarlovet och då drog linnea in hennes mamma i allt och matilda, hennes mamma och linnea och hennes mamma hade värsta seriösa samtalet (utan mig hehe), linnea skyller allt på alla andra men verkar aldrig fatta att hon gjorde fel från första början ._.

2011-10-09 @ 09:49:07
URL: http://tiger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0