Lät mig tro

Heeeeeeeej! hemma från plugget nu. sällsa med joanna till gullmars imorse, sen när jag vänta på bussen kom antön, så åkte såklart med honoooom. mihihihihi, hade bild på morgonen...... AS CHILL! hahaha typ alla stökar sönder och ba bläääää. men kul är det iaf! aja, sen hade vi musik, så jag, johan, joel, leo och moa övade på lite profillåtar. seeeeen hade vi no, men mina no böcker va hemma..... skrev på papper ist 8) sen hade vi lunch, sen sv sen slutade viiiiiiiiiiiii! åkte med carro till gullmars sen satte jag mig på bussen hem. va hemma vid tre så käka en macka. ska snart sätta mig med gitarren och öva lite på profillåtar, sen blir det no+eng plugg, duscha sen sooooova! puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0