Jag sträcker mig så

Hääääääjsaaaaaan. hemma från plugget nuuuuu. eller.... kom hem för en stund sen... typ en timme eller nått. mihihihihihihi. plugget idag va naaaajs, lotta kom tillbaks också så va med henne hela dan! HAHAHAHAHAHAHAHA asso dööööör..... på lunchen gick vi och köpte ben&jerry, när folk ba "ååååååh" hon ba "NEEEEEEEEEEJ" sen sprang vi in på toan!! HAHAHAHAHHAHAHHAHA ASSO ÅÅÅÅÅH, ORKAR INTEEEEEEEEE!!!!!!!!! okej, ingen fattar.... aja, efter plugget drog jag hem direkt. har egentligen träning idag, men ska inte gå för måste plugga till no prov imorn, och sen har jag aaaas ont i magen... -.- okeeeej, ska sluta nu! puss



Postat av: idioten

Jag jobbar med 8:ans NO och hade prov på det.. dog lite. :c

2011-10-11 @ 18:29:00
URL: http://tiger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0