Jag kan göra allt

Helluuuuuuuuu. skolan idag va chiiiiiiiiill. klev upp halv sju, hann på en timme!!!!!!!!! ändå plattade jag håret, sminade mig och åt frukost! och klädde på mig förstås..... aja, hade först matte, HAHAHAHAHAHAHAHA anton slog huvet i bordet igen..... asso dööööööör! men a.... sen hade vi sv..... fett werd ._. men a, sen hade vi b-språk, men aaaa...... TIHIHIHIHIHI. sen va det lunch, så gjorde leo nån jävla "pelle går till affären" på mig, ASSO SHIIIIIIIIIIIIIIT VAD ONT DET GJORDEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!! döööööööööööööör. sen hade vi idrott, sen no prov, sen profiiiiiiiiiil. fett skillad jag är... 8) jajaaaa, sen när jag kom hem fick jag veta att syrrans kille ligger på sjukhus.... D: fett scary x( men jaaaa, hade egentligen tänkt tvätta bort sminket och duscha, sen sova..... MEEEEEN sussie ska dra på match och pappa är inte hemma så SOM VANLIGT får JAG laga käk -.- ibland suger det att vara en av två av 5 som kan laga mat..... aja, bloggar mer sen! pooooooooss


GAAAAAAAH, ful... orkar inte bry mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0