It gets better

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!! har precis packat in alla saker i bilen, så ska stänga av datan för sen åker viiiiiiiiiiiiiiiiiiii! chill? yesbox! vet att det är fett lame att åka bort över lovet, men elskar att va i dalarna så schittsamma! venne riktigt när jag kommer hem....... antingen på lördag eller söndag, men kommer antagligen blogga då om vi inte kommer hem försent. öööööhm........ kommer inte bli nån bloggning i veckan, har inte kollat om nån kan gästblogga, fast kan kolla om julia kan blogga när hon blivit frisk. och internetet är sketa segt i dalarna och jag HATAR sega datorer/internet. så jaaaaaaaaaaa. kameran är med och jag LOVAR att ni får en bildbomb när jag kommer hem! höhöhöhö ni fick ju ingen sist....... sorry. har iaf gjort ganska många inlägg, that's najs? jajaaaaa, ni får iaf ha ett åsum höstlov här i stockholm! PUSS PÅ EEEEEEEEER




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0